check it . . . check it . . . check it . . . check it . . . check it . . .

wtorek, 26 października 2010

jesień

Zawsze lubiłam jesień - ale tylko tą słoneczną, suchą i szeleszczącą złotymi liśćmi pod butami. Zawsze lubiłam park - ale tylko ten słoneczny, suchy i szeleszczący złotymi liśćmi pod butami. Zawsze lubiłam jesień.
Nie wiem czy świat widział jasielską, złotą jesień czy też jej nie widział, ale ja ją utrwaliłam. Zabierałam się za to już od dawna, ale jakoś brakowało motywacji. I tak oto wiadomość, że luźna fotogaleria (kto jeszcze nie widział to zapraszam) jest mile widziana zmobilizowała mnie, żeby trochę pofocić.

Stary Cmentarz, Jasło 
 
 Widok na Urząd Miasta, Płyta Rynku, Jasło
 Widok na ruiny cegielni, os. Sobniów, Jasło / Park Miejski, Jasło
 Park na Ogródku Jordanowskim przy MDK, Jasło
 Park Miejski, Jasło
Park Miejski, Jasło