check it . . . check it . . . check it . . . check it . . . check it . . .

sobota, 1 stycznia 2011

2011

 Kochani, wraz z mijającym, starym rokiem, a przybywającym nowym, ludzie dokonują podsumowań, stawiają sobie nowe postanowienia i cele. Ja podsumowywać nie będę - to normalna kolej rzeczy, że jak każdy coś w 2010 zyskałam, kosztem tego coś straciłam. Czegoś się nauczyłam, czegoś oduczyłam - to proste i ludzkie. Uciekając jednak od tak wielu pospolitych banałów nie da się uciec od podziękowań.
Dziękuję więc wszystkim, którzy są ze mną - którzy kibicują mi i towarzyszą w fotografii i codziennym życiu. Dziękuję również przeciwnikom moich prac, którzy motywują mnie do tego, by ciągle stawały się lepsze. Mogłabym wymieniać tak bez końca - żadne słowa nie zastąpią jednak tych najprostszych:
Szczęśliwego Nowego Roku 2011!